Close

Kampanie
Google Ads

Najskuteczniejszy sposób dotarcia do klientów, którzy szukają Twoich usług właśnie w tej chwili.

Klienci czekają w wyszukiwarce

Użytkownicy wyszukiwarki Google korzystają z niej ponad 5 miliardów razy na dzień, wpisując zapytania o miliony tematów, w tym związanych z branżą medyczną – o jednostki chorobowe, specjalistów oraz badania diagnostyczne.

Na podstawie treści zapytania możemy bez trudu rozpoznać jakiej usługi szukają i przedstawić im ofertę dokładnie w momencie, gdy potrzebują z niej skorzystać.

Dlaczego obecność w wyszukiwarce jest obowiązkowa?

Reklama w wyszukiwarce na starannie wyselekcjonowane słowa kluczowe to najbardziej oczywisty sposób dotarcia do klientów. Żadna inna forma reklamy nie gwarantuje tak precyzyjnej grupy docelowej przy dowolnie ustalonym budżecie i niskim jednostkowym koszcie.

Precyzyjne targetowanie

Odpowiedni dobór słów kluczowych gwarantuje nam tagetowanie właściwej grupy docelowej. Charakter branży medycznej sprawia, że są to wyszukiwania o wysokim priorytecie dla klienta.

Precyzyjna mierzalność

Dzięki analityce oraz mierzeniu konwersji, możemy precyzyjnie zmierzyć skuteczność reklamy w Google Ads i prowadzić ciągłą optymalizację.

Wysoki zwrot z inwestycji

Przemyślana reklama starannie wyselekcjonowanych słów kluczowych zapewnia wysoki zwrot inwestycji, dzięki niskiemu kosztowi pojedynczego kliknięcia.

Dowolny budżet

Google Ads umożliwia ustalenie dowolnego budżetu na reklamę oraz przekierowanie go na słowa kluczowe o największej skuteczności.

Daj się wyszukać!

W tej chwili kilkadziesiąt osób wpisuje zapytania związane z Twoją specjalnością w wyszukiwarkę. Czekają na ofertę dopasowaną do swoich potrzeb, a jeśli nie ma tam Ciebie – skorzystają z usług konkurencji.

Skontaktuj się z nami

Jeśli chcesz, abyśmy przeanalizowali możliwości oraz potencjalny koszt kampanii dla Twojego gabinetu, przychodni czy szpitala, kliknij na przycisk poniżej.