Najskuteczniejszy sposób dotarcia do klientów, którzy szukają Twoich usług właśnie w tej chwili.
Użytkownicy wyszukiwarki Google korzystają z niej ponad 5 miliardów razy na dzień, wpisując zapytania o miliony tematów, w tym związanych z branżą medyczną – o jednostki chorobowe, specjalistów oraz badania diagnostyczne.
Na podstawie treści zapytania możemy bez trudu rozpoznać jakiej usługi szukają i przedstawić im ofertę dokładnie w momencie, gdy potrzebują z niej skorzystać.
Reklama w wyszukiwarce na starannie wyselekcjonowane słowa kluczowe to najbardziej oczywisty sposób dotarcia do klientów. Żadna inna forma reklamy nie gwarantuje tak precyzyjnej grupy docelowej przy dowolnie ustalonym budżecie i niskim jednostkowym koszcie.
Odpowiedni dobór słów kluczowych gwarantuje nam tagetowanie właściwej grupy docelowej. Charakter branży medycznej sprawia, że są to wyszukiwania o wysokim priorytecie dla klienta.
Dzięki analityce oraz mierzeniu konwersji, możemy precyzyjnie zmierzyć skuteczność reklamy w Google Ads i prowadzić ciągłą optymalizację.
Przemyślana reklama starannie wyselekcjonowanych słów kluczowych zapewnia wysoki zwrot inwestycji, dzięki niskiemu kosztowi pojedynczego kliknięcia.
Google Ads umożliwia ustalenie dowolnego budżetu na reklamę oraz przekierowanie go na słowa kluczowe o największej skuteczności.
W tej chwili kilkadziesiąt osób wpisuje zapytania związane z Twoją specjalnością w wyszukiwarkę. Czekają na ofertę dopasowaną do swoich potrzeb, a jeśli nie ma tam Ciebie – skorzystają z usług konkurencji.
Jeśli chcesz, abyśmy przeanalizowali możliwości oraz potencjalny koszt kampanii dla Twojego gabinetu, przychodni czy szpitala, kliknij na przycisk poniżej.
Kompletny marketing placówek i usług medycznych dla:
ul. Stefana Batorego 18
77-300 Człuchów
tel. 609 50 60 30
©2020 Medimage – marketing podmiotów i usług medycznych