Lepsza pozycja strony w wyszukiwarce
dzięki profesjonalnym treściom generującym ruch na stronie.
Zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek strona internetowa oraz dobrze przygotowana treść to para, która wywinduje Twoją stronę na wysokie pozycje, zapewniając bezpłatny organiczny napływ klientów.
Pozycja strony w wyszukiwarce jest zależna od wielu czynników ocenianych przez stale ulepszany algorytm Google. Czynniki te można podzielić na trzy grupy.
Jednym z najnowszych czynników, które zyskały kluczowe znaczenie przy indeksowaniu strony w wyszukiwarce jest szybkość jej ładowania. W tym kontekście duże znaczenie ma szybkość serwera, na którym się znajduje, oraz właściwa optymalizacja jej zawartości.
W 2018 roku doszło do przełomu w polskim internecie, gdy pierwszy raz w historii liczba wyświetleń stron na urządzeniach mobilnych przebiła liczbę wyświetleń na komputerach. Właściwe wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych to drugi kluczowy czynnik brany pod uwagę przy analizie strony przez roboty indeksujące.
Druga grupa czynników jest bezpośrednio związana z treścią strony a także jej strukturą. Algorytm Google premiuje strony obfite w tekst i nasycone słowami kluczowymi, ich synonimami i – co ciekawe – ich natężenie nie może przekroczyć progu, przy którym roboty uznają proporcje za nienaturalne.
Równie istotne z punktu pozycjonowania są nagłówki – obecność słów kluczowych w ich treści znacznie wzmacnia ocenę strony w rankingu.
Przy tworzeniu treści należy jednak pamiętać, że to nie roboty są adresatem naszej pracy. Dobra treść stanowi przede wszystkim wartość dla użytkownika strony, który dzięki niej może zostać naszym klientem.
Zoptymalizowana strona oraz starannie przygotowane treści to fundament, który pozwala nam na wdrożenie kolejnego etapu pozycjonowania – pozyskiwania wartościowych linków przychodzących. Algorytm Google po kolejnych aktualizacjach jest coraz bardziej wymagający względem jakości łączy kierujących do naszej strony.
W przypadku linków znaczenie mają autorytet w rankingu oraz tematyka strony, na której ten link zamieszczamy – im lepsza strona i im tematyka bardziej zbliżona do tematyki naszej strony, tym siła pozycjonująca linku jest większa.
Tutaj ponownie ma znaczenie jakość naszego kontentu – dobra publikacja ma szansę na spontaniczne pozyskanie linków także z sieci społecznościowych, które odgrywają w pozycjonowaniu niemałą rolę.
Pozycjonowanie strony internetowej bez solidnych fundamentów jest równie skuteczne, jak jedzenie zupy widelcem. Niektórzy obiecują cuda, jednak pozycjonowanie to syzyfowa praca u podstaw. Nie boimy się takich wyzwań – z przyjemnością wykonamy tę pracę dla Ciebie.
Jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości treści dla swoich klientów – skontaktuj się z nami. Wykonamy bezpłatny audyt Twojej strony i przestawimy skuteczny plan działania.
Kompletny marketing placówek i usług medycznych dla:
ul. Stefana Batorego 18
77-300 Człuchów
tel. 609 50 60 30
©2020 Medimage – marketing podmiotów i usług medycznych