Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pimps/domains/medimage.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pimps/domains/medimage.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pimps/domains/medimage.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pimps/domains/medimage.pl/public_html/wp-content/themes/layers-elementor/core/helpers/post.php on line 59

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pimps/domains/medimage.pl/public_html/wp-content/themes/layers-elementor/core/helpers/post.php on line 78
Strategie marketingowe - Medimage
Close

Strategie marketingowe dla placówek medycznych

Działania marketingowe bez strategii są jak rejs bez nawigacji. Tworzymy efektywne strategie marketingowe.

Dlaczego warto wdrożyć strategię marketingową?

W niejednej firmie marketing przypomina rozrzucanie pieniędzy z helikoptera – działania prowadzone za pośrednictwem różnych kanałów nie są ze sobą skoordynowane, nakłady na reklamę wysokie, a efekty mizerne.

Takiemu marnotrawstwu funduszy zapobiegnie dobrze przygotowana strategia marketingowa. Jej celem jest połączenie wszystkich działań w sprawnie funkcjonujący organizm, dzięki czemu uzyskujemy efekt synergii i wielokrotnie lepsze rezultaty przy tych samych nakładach finansowych.

Dokładna analiza obecnych działań, Państwa potrzeb i oczekiwań pozwoli nam sformułować i wybrać strategię, która efektywnie wpłynie na wyniki i rozwój Państwa placówki medycznej.

Na czym polega dobra strategia?

Dobra strategia marketingowa to przemyślany plan wykorzystania odpowiednich kanałów komunikacji marketingowej przy określonym budżecie.

 

strategia-kwadrat-bialy

Dobór kanałów

Wybieramy najlepsze kanały dla danego typu działalności, przynoszące największe zwroty z inwestycji w marketing.

strategia-kwadrat-bialy

Mierzenie rezultatów

Systematycznie mierzymy efekty za pomocą starannie dobranych współczynników KPI dynamicznie przekierowując budżet na najskuteczniejsze działania.

strategia-kwadrat-bialy

Efekt synergii

Planujemy działania komplementarne, które wzmacniają efekt innych kanałów wykorzystywanych w marketingu.

strategia-kwadrat-bialy

Stałe ulepszanie

Testujemy, testujemy, testujemy i wyciągamy wnioski, które pozwalają nam na uzyskanie jeszcze lepszych wyników w kolejnych etapach.

Czy Twoje działania są spójne?

Czy masz już wdrożoną profesjonalną strategię marketingową, która pozwala na efektywne wykorzystanie Twojego budżetu na marketing?

Czy chcesz uzyskać lepsze wyniki przy tych samych nakładach lub obniżyć nakłady na marketing osiągając takie same wyniki?

Mądrze wykorzystamy Twój budżet

Skontaktuj się z nami – przeprowadzimy analizę dotychczasowych działań i przygotujemy profesjonalną strategię dla Twojej firmy.